crappy talk the right place to spreading my 'thought'...

daNnz's juKEbox


Thursday, September 22, 2011

Merepek 1.0

err... garu2 kepala mcmn aku nak start ne ek?... ok lah, direct to the point! sebenarnya aku dah lama create blog yang x seberapa nak blog ne hahaha.. maybe aku bleh bagi sebab2 lah kot knp nak berblog or apa2 yg berkaitan lah ...

aku buat blog ne sbb.. *refer to previous post pls hahaha bkn apa mls nak merepek benda yg sama, and knp lama sangat bru ada muncul post baru??? .. sbb aku lupa password login id aku lah, jenuh gak tekan keyboard last2 fedup so terbengkalai sang blogger ne berbulan2 hehe...

btw, knp tiba2 kembali smngt nak mencarut kat blog plk ne??..  pendorong utamanya lah 'boss aku lah En. Azhar bkn nama sebenar haha merangkap opismet, mentor or cikgu aku sbgai sebahagian drpd rakan niaga beliau... ye ke! buat bisnes apa bang?? .. so bermula lah sel2 otak aku bergabung berpikir mcmn nak menggunakan kepakaran IT yg ada ne spy bleh recover balik blog yg id/pwwsd sendri aku x ingat hahaha... finally jumpa lah balik .. YEAHHH!


 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...